BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 14, 2009

* Jadual Waktu Kelas *

Huh..huh..mood rajinku telah TIBA..
Tetiba je rase nak wat Jadual waktu utk kelas aku nanti..
Kat skolah aku..keje2 nak wat jadual waktu & hiasan2 kelas semuanya dibuat oleh guru kelas..Murid2 hanya tau merosakkan semua benda yg telah dibuat oleh cikgu2 diorg tanpa rasa serba salah coz diorg mmg ''telah dilatih'' camtu..mmg dasar xreti berterima kasih & menghargai langsung..aku dah wat dah utk this year actually..tp..mcm hampeh..tahan dalam 2bulan je..pastu dah koyak rabak ntah hilang kemana..eii..gatal betul tgn bebudak nih..tahun depan klu jadual aku hilang lagi..jaga korang!! Aku rotan tangan korang satu-satu!!
.
Tetiba teringat plak time aku tahun 6 kat skolah SK Convent Teluk Intan 12 tahun lepas..huh..lama dah..time tu kitorg wat jadual sendiri..idea kitorg nak hias camne..jadual bertugas harian pun buat sendiri..tiap hari ade je org yg akan tukar2 nama AJK yg bertugas hari2..masing2 ada tanggungjawap..emm..Skolah aku 2 mmg bukan skolah Melayu smua..skolah campur..2yg best..Chinese kan kreatif! Emm..klu nak kira kebersihan..mmg pagi2 dah lepak dalam kelas..kemas-kemas..sapu2..best!!
.
Ehh..balik pada keje aku nih..
.
:: saje nak wat warna-warni..kasi ceria skit.. ::
.

:: siap laminate tau! ::

:: time tgh gunting2 2..adela kertas lebih..so, aku pon menggunakan mghabiskan masa wat bookmark nih..OKlah jugak..kreatif gak aku,huahahaha.. ::
.
~ harap jadual waktu kelas aku ni akan bertahan lama.. ~

0 comments: